Veelgestelde vragen

Vraag: Heb ik een account nodig om een ​​bestelling te plaatsen?
A:Nee, u kunt als gast een bestelling plaatsen. We raden u echter ten zeerste aan om u aan te melden voor een account, zodat u aankopen vanuit uw account kunt volgen en bekijken. U kunt ook uw adres- en persoonlijke gegevens opslaan, zodat u de volgende keer een vlottere winkelervaring kunt hebben.

Vraag: Ik ben mijn wachtwoord vergeten - wat moet ik doen?
A: Klik op de inlogpagina op de link "Wachtwoord vergeten" en we sturen u per e-mail instructies om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.

Vraag: Naar welke landen verzendt Store?
A: Momenteel verzenden we binnen de Verenigde Staten, Canada, Australië, Nieuw-Zeeland, Verenigd Koninkrijk, Japan, Singapore, Zuid-Korea, Hong Kong, Indonesië, de Filipijnen, Macau, Taiwan, Thailand, Saoedi-Arabië, de Verenigde Arabische Emiraten, Qatar, Mexico, Argentinië, Colombia, Peru en landen binnen de Europese Unie
We groeien snel en zullen binnenkort andere landen toevoegen. Schrijf u in op onze nieuwsbrief als u updates wilt ontvangen.

Vraag: Hoe lang duurt de levering en hoe kan ik mijn artikel volgen?
A: Onze levertijd bedraagt ​​7-25 werkdagen. Voor informatie over hoe u uw aankoop kunt volgen, raadpleegt u onze pagina Bestellen en verzenden.

Vraag: Hoeveel kost de verzending?
A: Verzending bij bestellingen van meer dan USD 50 is gratis. Voor bestellingen onder USD 50 worden nominale verzendkosten in rekening gebracht
Vraag: Zijn winkelproducten nieuw of tweedehands?
A: Wij verkopen alleen nieuwe artikelen.

Vraag: Zijn winkelproducten authentiek?
A: Alle producten zijn gegarandeerd authentiek.

Vraag: Hoe abonneer ik mij op uw nieuwsbrief?
A:In de voettekst van de startpagina bevindt zich een tekstvak onder ‘Aanmelden voor onze nieuwsbrief’ waarin u uw e-mailadres kunt invoeren. U ontvangt dan een e-mail waarin staat dat u zich heeft aangemeld. Onze abonnees zijn de eersten die uitverkoopmeldingen, nieuwkomers en kortingscodes ontvangen.

Vraag: Ik kan een artikel dat ik zoek niet vinden?
A: Stuur een e-mail naar onze klantenservice op support@shockspro.com en we zullen ons best doen om u te helpen.